Sunday, March 18, 2012

tabah wahai sang hati yang rapuh

assalamalaikum .

hola my silent readers . we met again ? again , sila jangan perasan la atin , mana ada orang nak baca blog lapuk kau nie . okay la , malas nak membebel banyak-banyak malam nie . tapi aku cuma mampu untuk cakap , i am so sad . maaf kamu sebab aku terpaksa baut macam nie . aku xnak terlalu berharap . terlalu tinggi angan-angan aku . sedangkan aku tahu aku sendiri belum mampu untuk memcapai angan setinggi itu .

ya , hati aku sungguh rapuh saat ini . serapuh ranting-ranting kayu yang bisa dipatahkan hanya dengan jari-jari halus sang manusia ! Ya ALLAH , kenapa aku jadi begini . hanya dengan dugaan yang sekecil itu , sudah banyak keluhan yang terhambur dari bibir mulus ku . ampunkan hamba mu ini YA TUHAN .

diam tak diam sudah hampir sebulan aku di buni arau . hampir 4 tahun aku berbakti sebagai pelajar . kuatlah atin . dah xlama dah . sesungguhnya , sabar itu ada hikmah nya . hadiah dari ALLAH itu sangat ternilai harganya . aku hanya harus menanti untuk nikmat itu .

kehilangan seorang yang sudah dianggap seperti SAHABAT itu lebih perit dari kehilangna sang kekasih hati . sahabat memeng sukar untuk di cari ganti , dia mampu untuk menerima baik buruk dri ini . tapi apa boleh buat aku xpunya kuasa untuk menghalang suma ini terjadi . sekelip mata , sungguh ! tamparan yg begitu kuat !

SAHABAT ..
jutaan terima kasih aku utuskan bersama bayu kerna telah hadir dalam kamus hidupku ,
walau hanya seketika , sungguh aku hargai .
trima kasih kerana aku diberi peluang untuk menjalani hidup bersama kamu sebagai seorang sahabat that always beside me .
sungguh aku hargai .
untuk mu , aku kirim doa semoga kamu bahagia disamping dia .
terima kasih .




No comments: