Monday, February 21, 2011

i'm lonely

saya murka .
sbb ape ?
ttb je blackout kt kolej nie .

da kne mngena ke ng tjok nie ?
oppsss lari sudah .

back to the topic .
yes i'm alone .
sound silly right .
but this is the fact !

bila dh sunyi nie cm2 la bnd yg akn terlintas kt fikiran kita kn .
sama la .
tah pe la ku merepek pg2 nie .
btw , thx for those yg dh wt saya rasa .....
tersangat la touching .

friend ,
i love u , but u don't .
i need u , but u didn't .
i'm calling , but u don't answer me .

i'm wanna cry .
BERTAHAN !
yeah , i must !

p/s : saya rindu kawan2 saya . :'(

2 comments:

marshall mathers said...

sy pun single jgak.....hehehehe...

heart lover said...

haha ! bke club single lah ! :)