Thursday, March 11, 2010

Assalamulaikum..
fristly nk ckp..nie la kali pertama ak memnulis utk blog nie..bkn ape sb aku nie bkn la jenis yg pandai menulis dan mengarang kata2 yg indah..but at least i try my best.aku mmg ramai kawan..tp xsemua kwn2 ak knl sp aku sebenarnya..kebanyakkannya hanya mengenali luaran diriku.bukan sp ak..huhu..complecated sgt ke aku nie??susah nk terangkan.ak sebenarnye sorg yg sgt suke memendam ras ahati kecil ku..bkn xnk berkongsi tp aku dh xpercaya pada sapa2 untuk aku berkonsi suka dan duka.. mana x nye,bila ak bercerita something msti ada je org yg menyampaikan kt org lain..klo dalam versi yg sama xpela jgk..nie tak cite tu dh dputar belit menjadi cerita yg xmunasabah serta memalukan diri aku..sedih rasanya bila orang yg selama kita percaya smp nk mati,kongsi suka dengan mereka..mereka nie hanya mahu berkongsi suka saja dgn ku..bila ada kedukaan aku dan dibiar terdampar keseorangan..manusia oh manusia..sudah cukup rasa nya hati ini menahan gelojak marah,kecewa dan sedih..tp masih tidak tahu bagaimana untuk meluahkan apa yg terpendam jauh disudut hatiku..cukup al setakat nie untuk permulaan..nanti aku akn sambung untuk bercerita lagi..wassalam..

No comments: